Den mest jobbiga veckan någonsin avklarad!!!! :D

Jag ska väl också säga ÄNTLIGEN FREDAG! precis som mina bloggvänninor.
Hur skönt som helst, den här veckan har varit dödens. Hela tiden fullt upp och hela tiden något att tänka på.
Men nu så! Nu är det helg och det är dags att ta nya tag.

Cupen är avklarad, den hade vi idag och jag tror att det gick riktigt bra. Hoppas och tror att småflickorna och lärarna var nöjda med det vi hade lyckats ordna. Uppsatserna och inlämningarna är också klara. Nu ser jag framemot en lugn helg.

Ikväll blir det födelesedagsmiddag hos Hassel som fyllt 19! Grattis, kanske lite sent att skriva det här nu men bättre sent än aldrig.
Imorgon är det match och bio som står på listan och på söndag blir det antagligen en heldag med Bea :) Får se vad vi hittar på, och sen självklart träning på kvällen.

Nu återstår bara ett svårt beslut och det är min klädsel inför kvällen. Har i och för sig en och en halv timme på mig att bestämma mig så det kommer att tänkas igenom noga.

Fin fina Bea :)



Hoppas ni haft en bra dag i detta soliga väder och att ni får en supertrevlig kväll för det ska jag ha! :)

Puss.

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0