blablabla

Uppdateringen från mig dom senaste dagarna har varit sämst. Bra att jag har mina två uppdaterande datanördar, dessutom har dom skött sig väl märkte jag nu när jag kom hem från träningen.

Intervalllöpning, teknik och avslut innehöll kvällens träning. Mycket roligt men väldigt jobbigt med löpningarna. Peter trodde att vi sluta klockan tio och inte halv tio så det var väldigt nära på att vi höll på för länge. I och för sig hade det inte gjort något för mig då jag tycker dagens träning var rolig.

Hockeyn igår var också rolig. Ännu en vinst (den satt dock långt inne, säger man så?) och nu leder vi med 3-1 i matcher. Om Djurgården vinner imorgon är dom klara för semi. Hoppas hoppas hoppas! Jag tippar på att Djurgården vinner med 4-1 eller 3-2, vad tror ni?

Sarah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0