Att detta skulle hända i Kungsängen trodde jag inte

"16-åring knivskuren i halsen"

Läs artikeln här! (från nyheter24)

eller här (från aftonbladet)

Visst att det händer konstiga saker då och då i Kungsängen, det har jag själv varit med om. Mina kompisar har blivit jagade av flera män på natten efter att ha följt mig hem osv. (Blev väldigt rädd när jag fick höra det och som tur var hände det inget, dom hann undan innan männen fick fatt i dom. Dessutom fick vi reda på vilka det var efteråt så det kunde lösas upp)

Men att en 16-årig kille har blivit knivskuren var ett steg för mycket tycker jag. Det borde inte hända oavsett om det är Kungsängen, Jakobsberg, Bålsta, Rinkeby eller Sundbyberg. Dessutom blev han påhoppad utan någon som helst anledning? Då börjar man ju fundera på vad det är för folk som stryker runt ute om nätterna... Människor som bara är ute efter att skada? Och det kommer ju inte göra saken bättre att ha det där i bakhuvudet när man går hem ensam en natt från en kompis..

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0