Ännu en fredag

Varje fredag blir det samma inlägg, äntligen fredag!

Veckorna rusar förbi vilket är jätteskönt. Inte alls långt kvar tills vi åker på träningsläger till Turkiet, tills serien drar igång, alla studentskivor, mina egen studentskiva och studenten självklart. Där har ni det jag som fram emot dom kommande tre månaderna. Så tiden får gärna rusa förbi för min skull.

Idag fick jag veta att jag fick VG+ på psykologiprovet, hade jag verkligen inte väntat mig då jag knappt pluggat något och var väldigt osäker på mina svar på frågorna. Nästan så jag undrar om han rättat fel eller blandat ihop mig med någon. Men det kanske visar att det fastnar trots allt något i huvudet på lektionerna.

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0