30 Mars

Hej Hopp!

Solen visar sig lite smått utanför fönstret, solen kan göra en otrolig skillnad på ens humör, ofattbart.

Tiden som spenderades i skolan var väldigt kort idag, vi hade bara utvecklingssamtal. Samtalet gick bra, jag är en av sex i vår klass som inte hade några IG-varningar, känns bra. Fick dock veta att vissa lärare tycker att jag haft lite för mycket frånvaro och det kan jag hålla med dom om men jag har ju börjat skärpa mig nu :)

Nu väntar jag på att kusin Johan ska komma hit. Han ska intervjua mig inför ett arbete som han ska använda till sin ansökan till högskolan. Det kommer bli roligt att höra mig på den videon med min röst, helt genomtäppt, haha.
Sen ska jag laga middagen, min nu kända laxpastasås, sedan bär det av mot träningen för att hämta saker som jag ska ha med mig i bagaget till Turkeeey.

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0