15 mars 2010

Dagen har varit lång och lugn.
Åkte till skolan för att sedan åka till stan runt elva. Möte med Coach O'conner klockan tre om framtida planer, det gick väldigt bra och det ser ljust ut :) För varje gång man träffar honom vill man till USA mer och mer.

Soligt, underbart väder var det idag och jag och Steph hade ju ett par timmar att fördriva innan mötet med O'conner, så det sluta med att vi gick och satte oss i kungsträdgården på en bänk och njöt av solen.  Dock så blev det lite blåsigt efter ett tag så vi gick och satte oss på Espresso house och köpte en varsin te medans tiden långsamt ticka förbi.

Efter mötet blev det hemgång, tanken var att jag skulle åka direkt till träningen men så blidde det inte. Klockan blev inte så mycket som jag trodde att den skulle bli och jag hann vara hemma i 45 minuter innan det var dags att bege sig hemifrån igen.

Träningen idag var mycket rolig måste jag säga.

Annars har jag inte så mycket att tillägga om dagens händelser. Tog en jättefin bild på Steph idag i Kungsan men orkar inte koppla in telefonen. Laaaat? Jag vet!
Nu ska jag kolla på Gossip Girl, fick resten av skivorna av Emma idag (:D) och dom är faktiskt viktigare än en bild på Steph just nu (a) Späääännade är det!

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0