hektisk helg!

äntligen hemma och kan pusta ut! Vart ett väldans stressande mellan olika saker och ställen den här helgen, men det har varit en riktigt rolig en!

I fredags var jag i Oslo med jobbet och kollade på Diamond League tävlingen, riktigt rolig och sjukt bra dag som helhet! Kvällen slutade kl halv fyra på hotellet (för mig iaf, de flesta hade efterfest några våningar upp) för att jag skulle upp vid halv sex och bege mig till planet. MEN! klockan ringde inte och vid 6 ringer min jobbar kompis och undrar vart ja tagit vägen... då var det bara att slänga ihop allt och springa iväg (fortfarande onykter). 

Väl hemma tog jag mig en power nap sen var det bar att fixa iordning sig och ta tåget till kungsängen och min kusins bröllop! Det var hur fint som helst! Och grymt roligt! :D De flesta fick lite väl mkt i sig (pappa) och röjde gärnet hehe.

Idag var det först match mot sundsvall (ingen kommentar), sedan match mot Reymersholm.. mina första 90 minuter efter skadan och det känns helt okej! :) 

Nu ska jag bara ta det lugnt och njuta av några timmars vila innan en ny arbetsvecka.

(bilder från helgen lägger ja upp snart)

/Emilia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0