Uppe innan tuppen

Det är INTE okej att behöva gå upp såhär tidigt en söndag. Tuppen har inte ens hunnit vakna, men här sitter jag. Det känns typ som jag fortfarande sover. Men det är nämligen dags att röra sej mot Arlanda strax. Match mot Piteå idag. Det kommer bli riktigt tufft, men jag är taggad!

Igår kväll tog jag det lugnt. Grillade med familjen å kollade England - USA å på Se mig - tvåornas teater från i år. Riktigt bra. Men tillbaka till matchen. Den stör mej något enormt. Jag hade tippat 2-0. Vilket va det givna resultatet. Jag bara veeeet att det hade blivit det. MEN Green i Englands mål ville annat å i princip rulla in bollen i eget mål fram till 1-1. Detta blir även slutresultatet sen. Det betyder alltså noll poäng till mej den matchen, men det värsta av allt är ändå att pappa tippade 1-1. Han får inte vinna tävlingen. Det skulle inte gå at bo kvar hemma då :P haha. Men det är många matcher kvar trots allt å jag känner ändå att jag har tippat bäst av alla, så jag är inte orolig ;)

Dags för frukost å sen draaar jag. Uppdateringen kommer va dålig under dagen då jag å Sarah är i Piteå hela dagen. Vår "gästbloggare" Emilia kommer oxå befinna sej där, så ingen kan skriva här. Men jag tror ni överlever, jag hoppas det iaf :)


Önska oss Lycka till idag!



//Emma


Kommentarer
Postat av: candygloss

GODMORGON!

Vad händer idag?

2010-06-13 @ 07:40:16
URL: http://candygloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0