Tråkigt att blogga :(

Jag tycker verkligen inte om att blogga längre.
Även fast det händer saker som jag skulle kunna berätta om så känner jag inte för att skriva.

Men det som hänt den senaste tiden är att jag har tagit studenten.
Men tror inte att det har slagit mig ännu att jag faktiskt inte går i skolan längre, saknar dock alla i klassen, mer än vad jag trodde att jag skulle göra.

Jag har fått jobb (wihooo), har jag något att göra om dagarna. Blir ganska så långtråkigt att vandra omkring hemma om dagarna.

Men det är väl ungefär det som har hänt dom senaste dagarna.

Nu ska jag snart möta upp kusin och gå på en promenad. Ganska tråkigt väder ute, men vad gör det?  Kläder efter väder!

F3



Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0