Torsdag

Som vanligt är det jag som får hålla bloggen vid liv. Men det börjar bli en vana. Dagen har varit lång trots min sovmorgon. Jag gick väl upp typ halv elva eller nåt. Sen så tog jag det lugnt ett tag innan jag åkta till Haninge. Va där kvart i ett å började jobba ett. Stod å sålde chips fram till sju va det sagt. Men jag kom därifrån halv åtta å träningen började åtta i Väsby. Bråttom. Dock fick jag en kvarts paus under dagen så jag kunde käka lunch, det blev Donken. Svårt att låta bli då den va mitt emot där jag stod...

Efter jobbet blev det till att kööööööra till träningen. Kom lite sent då jag va tvungen att byta om på rekordtid. Jag hade absolut ingen energi under träningen då jag inte hade käkat på ett antal timmar. Inte bra. Men det va en rolig träning iaf. Efter träningen åkte jag, Janna å vår absolut trognaste läsare Malin till Donken å käka. Det blev visst Donken två gånger idag, men det gör inget å jag är glad :D

Nu ligger jag i sängen å ska väl snart sova. Eller kolla OC, får se om jag orkar. Har sagt att jag kan hämta Emil sen oxå bara för att jag är världens snällaste å ledig imorgon ;)


Bjuder på en bild på Malin, Janna å Erica sen en utgång i vintras :)




Sov gott å dröm sött :)

Pusspuss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0