Tisdag

Vilken underbar dag! Har varit ledig från jobbet idag så jag började med att möta upp Jossan. Vi åkte till Vällingby å kollade runt lite å luncha. Sen började hon jobba där så då åkte jag till Kista, hämtade upp en grej till pappa å en åkte jag hem. Väl hemma va det tennis på tv, så kollade lite på när Söderling vann å sen åkte jag till träningen. Det va en grymt rolig träning idag oxå. Så dagen har varit helt perfekt :D

Va hur mysigt som helst att träffa Jossan igen oxå. Va jättelängesen. Men det ska det bli ändring på. Vi har massa saker vi måste göra nu ;) haha.


Finaste Jossan <3



Hahahaha! Kan även säga att Sarah glömde att tvätta ur balsamet idag på träningen :D. Hon kom på det när vi va redo att åka hem! Haha!



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0