Tisdag

Dagen idag har varit jättebra. Har dock varit riktigt trött. Höll på att försova mej på tåget i morse, men vakna när alla höll på att gå av. Blev en rätt tidig dag idag, skönt! Sedan va det träning ikväll som vanligt. Det va faktiskt en väldigt rolig träning, trots att vi sprang över halva träningen.

Det va alltså en riktigt jobbid träning, men man känner sej så duktig efter :D Jag vet iaf en som kommer sova gott i natt. Eller jag hoppas det iaf. I nästan hela mitt liv fram till för nån vecka sen har jag somnat så fort jag lagt huvudet å kudden å sovit ända till klockan ringer. Nu om nätterna bukar det ta ett tag innan jag somnar å sen brukar jag även vakna typ en gång mitt i natten. Varför det undrar jag? :(

Men jag tror faktiskt att jag kommer sova riktigt gott i natt :) Tänkte faktiskt ta å krypa ner under täcket redan nu. Men ha en trevlig kväll allihopa :)



//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0