Studenten 2010

Vägen man har gått och tåget man har tagit till skolan varje dag i snart tre år har jag nu gått en sista gång...
Mitt skåp är nu tömt och tomt...
Alla skolböcker är tillbakalämnade och alla block ligger i papperskorgen...
En sista skollunch åt jag idag med hela klassen och det är nog sista gången jag ser många av dom...

Tråkigt måste jag säga.

Det är först nu det slog mig att jag med både glädje och sorg ser fram emot morgondagen.
Tänk att aldrig mer behöva plugga (inte än på ett tag iaf), men återigen, så kommer jag sakna alla i klassen väldigt mycket.

Måste börja planera en klassreunion redan nu, haha!

http://www.ardmoreparish.com/Images/ClassReunion.jpg

Imorgon smäller det! Studenten 2010!!

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0