Sov gott!

Första arbetsdagen avklarad, skönt det känns. Nu väntar jag bara på "äntligen har jag vant mig vid att gå upp tidigt"-känslan, kommer nog ta ett tag tills den kommer. Halv sex är för tidigt!

Fick ett sms och ingen träning med laget blev det, en fotbollsfri kväll blir dock aldrig en fotbollsfri kväll för mig, i alla fall inte nu när VM spelas. Gick ner till IP och tränade lite med lillebrors lag, det blev lite teknik, löpning och skott.
Sedan blev det middag och fotbolls VM, en riktigt bra kväll alltså :) 

Imorgon kommer det bli en riktigt lång dag har jag en känsla av, kommer nog inte hinna hem och sova efter jobbet då vi har match mot Åkersberga i Victoria Cup. Och om jag mot förmodan skulle komma hem tidigt så prioriterar jag tyvärr inte bloggen, då blir det sömn (och uppladdning) för min del.

Sen undrar jag vad som har hänt här?! Kan någon förklara det för mig?
Emilia berättar ju inget...

Sov dags nu, hoppas ni haft en bra dag!

 

Sarah




Kommentarer
Postat av: Mariusgry

Nice site keep it up

2011-05-17 @ 21:31:05
URL: http://mariusgry.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0