Skandal

Många skandaler nu. Jag kan börja med att säga att det är skandal att jag är den enda som uppdaterar :( Sarah är ursäktad då hon varit på landet sen i torsdags. Men Emilia då? Hon säger visserligen att hennes internet inte fungerar, sen brukar hon ju iofs inte blogga annars heller, men ändå :(

Nästa skandal är väl lite allvarliga om man säger så. Det handlar om fotbolls VM. Första matchen idag spelades mellan Tyskland - England. England hade en boll som va solklart inne, men domaren dömde inte mål. Å i skrivande stund så spelas matchen Argentina - Mexico. Argentina gjorde precis 1-0, MEN målet skulle inte godkänts då det va offside.

Jag vet att det kan va jättesvårt för domarna att se. Men det är tråkigt om så tydliga domarmissar ska få avgöra VM. Jag undrar varför det inte finns målkameror i fotboll än? Det skulle underätta en hel del...



//Emma

 


Kommentarer
Postat av: Rubenlone

Thanks, keep up the good work.

2011-11-11 @ 22:16:18
URL: http://rubenlone.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0