Otur i allt

Det är jag, jag har verkligen otur i allt. Idag har jag klämt fingret, blivit trampad på foten å puttad med en kundkorg inom loppet av tre minuter. Resten av dagen har även följt detta otursamma spår.

Mitt lypsyl rulla in under soffan så jag va tvungen att flytta ut hela soffan för att få fram det. Hur ofta händer det liksom? Men det som stör mej mest är att det inte går att ladda datorn? Det har aldrig varit några problem fram tills idag. VAFAN?!

Sjukt jävla irriterande å om den inte börjar funka snart måste jag lämna in den, palla. Ja, ni hör ju själva. Här sitter tjejen som har otur i allt :(

(Inga bilder kan jag ladda upp då jag inte har några bilder på den här datorn då den krascha förut)...

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0