Onsdag

Förlåt för dålig uppdatering! Men jag va inte hemma mer än typ en timme igår. Va jobb å match som gällde. Jag skrev även ett ganska långt inlägg i måndags, men det försvann. Skitirriterande. Dessutom har jag ingen laddare till datorn längre, därför jag inte kan sitta vid datorn. Men nu har jag lyckats sno mammas så jag kan ladda den lite iaf.

Jag har precis kollat klart på Spanien - Schweiz. Jävla skit.. Jag hejar på Spaninen i detta VM å jag tror dom kommer vinna hela. Men då går det inte att förlora mot Schweiz. Katastrof. Sen går det inte så bra i tippningstävlingen längre. Men inte konstigt det inte går bra då lagen inte spelar som jag tippat? (a) Dessutom verkar det ha va lite utav skrällarnas VM.

Kvällen bjuder på... FOTBOLL! Ska alldeles strax ner å se Håbograbbarna spela Upplandscupen, därefter blir det hem till VM. Det är ju underbart! Fotboll hela tiden, även när man är ledig. Kan inte bli mycket bättre.

Men nu måste jag klä på mej inför matchen. Det har dykt upp oroväckande mörka moln utanför fönstret...


Bild på Josse å mej från Thailand. Miss it.




Va ska ni göra ikväll?



//Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju säsongsavslutning på greys nu, det kan du ju inte missa!!!!

2010-06-16 @ 21:18:37
Postat av: Anonym

Det är VM på tv för tusan ;)

2010-06-16 @ 22:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0