My bad..

HAHAHAHAHA! Fan vilken förvirrad liten prick jag är. Alltså jag ber om ursäkt för mitt lilla missvisande inlägg om Sarahs magdans. Men det va såhär att jag hade skrivit upp det på mobilen för att komma ihåg, men så kom jag ihåg utan att kolla att det va nåt om mage å så. Så jag skrev så fingrarna glödde.

Men för att få det att låta bättre så tänkte jag att magdans är ju skitcoolt medan rulla mage bara är en liten fjantgrej ;) Vem kan inte det liksom? ;)

Men hur som helst så kan ni byta ut alla ställen där det står magdans mot rulla magen så blir det absolut inga missförstånd här ;) Vi gillar inte riktigt missförstånd här i bloggen även om det är kul att lura. Moahaha.


Trötta lilla Sarah. Tror ni hennes lilla mage kan rulla? :D




//den förvirrade Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0