Mitten av veckan

Jag ska väl också ta mig tid att skriva ett inlägg idag hade jag tänkt.
Blir inte så mycket tid över nu när det är jobb från 07.00-16.00, sen vanligtvis träning på kvällen.
Men som ni alla trogna bloggläsare vet så har vi ledigt på onsdagar och jag tog tillfället i akt att utnyttja det till fullo så jag har legat i soffan och kollat på tv (VM) näst intill hela eftermiddagen och kvällen sen jag kom hem.

Så vad tycker ni om Schweiz skräll mot Spanien?
Underbart bra måste jag säga, älskar när de topptippade storlagen förlorar mot på pappret sämre lag.
Motivation slår klass, som jag fått inprintat i mitt huvud sen jag började spela fotboll vid tio års ålder, beskriver matchen på bästa sätt. Visst att kanske Spanien ädge boll och hade bollinnehavet, men det är målen som räknas och Schweiz kämpade verkligen.

http://nyheter24.se/sport/fotboll24/landslag/article113595.ece/ALTERNATES/img514x344/

Sarah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0