Mina planer har krashat :(

Så vad tycker ni om den nya designen? Ska väl använda uttrycket som alla andra bloggare/bloggerskor gör - hiss eller diss?
Men som sagt, den är ännu inte klar.

Sitter just nu och trycker i mig polly, är det inte världens godast godis? Och när man väl börjat kan man heller inte sluta, inte bra, skulle aldrig ha börjat.
Om kvällen hade gått som planerat hade jag aldrig börjat... Mina planer var ju att gå på bio men nu blir det inte så.
B A N G A R E !
Så det är deras fel att jag sitter här och blir tjock, vilket kommer leda till att jag får dåliga knän, kommer i framtiden att inte kunna gå, jag kommer hamna i rullstol eller behöva gå med kryckor osv. Ja ni hör ju följderna och allt för att dom inte kan gå och se en ynka liten film med mig.

Så för att trösta mig sa mamma att vi kan gå och se filmen hela familjen imorgon kväll, men det kommer heller inte funka för imorgon är det England-USA och det är en måstematch att se.
VM har ju börjat! Hoppas ni inte har missat det.

http://www.vm-2010.se/bilder/2010-logo.jpg


Sarah

Kommentarer
Postat av: Jocke

Fin design, men jag saknar länkar till solheminredning.se ...

2010-06-11 @ 20:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0