Midsommardagen

Glad midsommar i efterskott allihopa :) Jag hann tyvärr inte blogga igår. Det blev verkligen en heldag. Vi åkte in till grönan vid halv tolv å sen va vi där hela dagen å kom tillbaka till Bålsta vid halv elva. Grönan va grymt. Lite folk, trevligt sällskap, underbart väder, många åk å lite alkohol mellan åken. Perfekt.

När vi kom tillbaka till Bålsta drog vi till Stefan å fixa oss lite å sen drog vi till Jennilee. Va dock inte där så länge utan vi drog hem vid typ tretiden. Va faktiskt skönt att sova vid den tiden, jag va helt slut. Jag va faktiskt trots allt trött redan när jag gick upp på morgonen. Haha. Det va iaf min midsommar.


Det här va från förra årets midsommar, har inga bilder från årets då kameran dog ;P

Va gjorde ni igår? :)



//Emma


Kommentarer
Postat av: Malin

Partade som rockstjärnor ;)

2010-06-26 @ 17:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0