Lördag

Jag tänkte ta å berätta om dagen. Jag vaknade vid halv ett. Skönt att få sova ut lite. Sen ringde Linda å tyckte vi skulle åka in till stan. Javisst sa jag å gjorde mej i ordning. Jag å Stefan fick skjuts till Linda där vi fikade lite å sen fick vi skjuts till tåget å åkte til den stora staden.

Vi hade tänkte kolla på bio bl a så vi gick å boka biljetter å sen kolla vi lite i affärer å sen käka vi. Det va skitgott, blev grekiskt. Sen slog vi oss ner i biosalen. Det blev I min vildaste fantasi. Den va bra å rolig så det vart lyckat. Efter filmen rörde vi oss hemåt å nu sitter jag på sängen å ska sova snart.

Det är dags för match imorgon igen, i Umeå. Så för andra söndagen i rad blir det en flygresa så det är ganska tidig samling. Så jag säger godnatt nu så hörs vi igen imorgon förmodligen.




Nån som sett den? :)



Sov gott!

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0