Kass uppdatering

Uppdateringen här på bloggen är under all kritik. Jag kan inte mer än be om ursäkt. Men jag har knappt någon fungernade dator, så det är lite svårt att blogga alla gånger.

Men jag tänkte att jag kunde ta å berätta hur det ligger till med alla här då. Jag mår bra, men är galet trött å har typ ont i heeela kroppen :S. Emilia är mitt uppe i att flytta å Sarah har mycket att fixa just nu. Ut över detta så jobbar vi alla tre å sen har vi mycket fotboll oxå. Men vi spelar sista matchen på söndag å sen har vi uppehål i tre veckor :D

Jag åker till Spanien på måndag, Emilia åker till hmm, hon vet knappt själv, men jag chansar på Kroatien, kan va fel på onsdag å Sarah åker till Cypern måndagen efter. Så vi ska ut å resa så kommer nog bli ännu sämre uppdatering, men under sommaren får man räkna med att man har annat för sej ;)





Måste bara tillägga att det är helt fantastiskt väder i Sverige just nu! :D

Det va allt för nu :)

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0