Inget liv

Alltså jag har inget liv. Jag har visserligen bara mej själv att skylla (eller lite Emila oxå), men ändå. Onsdagar är den dagen i veckan som jag är ledig från fotboll. Många skulle tycka det är skönt att just strunta i fotboll den dagen, men inte jag inte. Först åkte jag ner å titta lite på Håbos damers träning, sen ringde såklart Emil å hetsa så jag åkte hem å hämta honom å sen bar det av mot Gröna Dalen för att kolla på Veteranerna mot Håbo p94.

Visserligen ångrar jag verkligen inte att jag åkte dit då det va fuktansvärt underhållande. Det blev ett antal riktigt goda skratt. Men det är faktiskt Emils fel att jag ens va där. Om inte han hetsat hade jag givetvis aldrig åkt dit, eller? Matchen sluta iaf 2-1 till veteranerna å det måste va otroligt pinsamt för 94orna. Veteranerna va bättre å kunde vunnit med mer, men hur kan 94orna va så dåliga? Oerhört oroväckande...





Nu har jag ätit upp glassen oxå så det är dags för mej att sova. Dröm söta drömmar!



//Emma

Kommentarer
Postat av: Emil

202 kg!

2010-06-09 @ 23:08:59
Postat av: Belma

Så grym att du håller igång bloggen Emma!

2010-06-09 @ 23:16:28
Postat av: Emma

Haha tack Belma! Jag är den enda här md hjärta för bloggen ;) Trots att vi (jag å Sarah) kommit överens om "minst ett inlägg om dagen". Haha

2010-06-09 @ 23:25:39
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0