Inget internet

Halloj!

Nu tänkte jag börja bortförklara varför jag inte skrivit på länge, har inget internet!!! men sen så insåg jag att jag typ inte skriver oftare när jag har det... så hoppar över den biten!

Idag är det bara:

2 dagar till löning!
9 dagar tills jag flyttar!
15 dagar till jag & Carina drar till Kroatien! (var på väg att skriva Turkiet.. ingen aning varför)

Mkt roligt att se fram till alltså :) Och nu på fredag är det midsommar, som jag ska spendera med Carina & Erica (plus en massa trevliga okända människor) ska bli super kul! antingen på ön Mäjö (?) eller sandhamn. Återstår att se :) Måste bara få tag i ett tält innan dess.. är det någon som har ett?


(Erica & Jag på hennes kompis spelning)

Ikväll blir det träning, super taggad!! (Var duktig och var ute å sprang på lunchen också! Målet är 90 min innan sommaren!!)

/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0