I'm back

Haha! Jag fick mig ett gott skratt när jag läste inlägget "visste ni att..."
Inte ens jag visste att jag kunde magdansa.
Rulla på magen det kan jag men magdansa? Helt två olika saker Emma :)
Vill bara inte att det ska bli några missförstånd så det slutar med att jag måste göra en pinsam video.

Helgen har varit riktigt bra, det är superskönt att vara på landet när det är fint väder.
Torsdagen är ännu inte glömd, Emma skrev ett inlägg om någon som måste passa sig i väsby och den borde nog hålla sig borta. Vi hade inbrott i bilen under matchen i torsdags och dom fick med sig min väska med allt i. Och jag vet vad ni tänker nu! "Klantigt att lämna den i bilen" Jag vet!
Men man förväntar sig inte att det ska hända i lilla bollstanäs och framför allt inte på en parkering där närmsta hus ligger tio meter bort + att det var fullt med människor i rörelse runt omkring i och med matchen.

Nu måste jag gå och laga lunchen till imorgon sen blir det läggdags!!

Hoppas ni haft en bättre helg än vad jag har!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0