Helgen!

Okej, urusel uppdatering. Men det har varit helg å full rulle.

I fredags tog Sarah studenten! :D. Grattis sötnos! Jag va självklart på plats. Va å kolla på utspringet å sen efter ett tag va det träning å sen åkte jag, Janna, Malin å Jennifer på Sarahs mottagning. Det va verkligen supertrevligt!Vi va där ett bra tag, sen avsluta vi kvällen med några drinkar på sportbaren. Det va skitkul! Haha, va en riktig stjärna där :)

Igår va jag å kolla fotboll på dagen, sen åkte jag hem å somna ett tag. Lite senare mot kvällen kom hela Håbos herrlag hit å skulle ha inkilning. Min uppgift va att hålla mej borta. Å jag måste säga att jag skötte mej bra. Haha. Inte fick jag va ifred heller. Jag låg i min ensamhet å kolla film, men då kom några inklampandes å skulle kolla dom oxå. Jag va även tvungen att va chaufför, så det va nog tur för dom att jag va hemma ;) Fixade även snacks till dom. Om jag inte sagt det förut så är jag nog världens snällaste ;)

Dagen har det bara varit match. Men jag känner att jag inte vill prata om den. Vill helst bara dö, så vi skiter i att prata om den helt enkelt.



Fina Sarah i fredags efter utspringet :)



Vi på sportbaren i slutet av kvällen :)


//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0