Helgen

Jag ska ta å berätta lite snabbt om gårdagens lagfest. Det va skitkul :) Jag blev hämtad hemma vid dörren av sötnosarna Janna å Malin (vår trognaste läsare). Vi åkte hem till Janna å chilla lite. Sen trilla det in några andra. Vi va allt som allt åtta stycken. Vissa i laget är tråkiga å inte kommer medan andra som tänkt komma är sjuka :(

Vi käka dom fettigaste pizzorna ever. Mums. Sen satt vi å drack å snacka skit. Love it. Vi passade även på att leka lite lekar. Fem av oss körde fuck the dealer. Jag va väl den som åkte dit. Men what to do. Jag tycker jag spelade bäst iaf.

Sen körde vi allihopa en väldigt rolig lek då alla ska ha varsitt läte å rörelse. Sen skickar man vidare genom att göra sin egen å sen göra någon annans. Den tar emot genom att göra sin å skicka till nån annan (man får inte skicka tillbaka till den den kom från). Jaja hur som helst. Om ni vill leka den nån gång så kan ni fråga mej för vidare förklaring.

Jag tänkte visa lite hur det kan se ut.

   
   

När man dessutom hör ljuden till alla dessa rörelser är det så kul så man nästan kissar i brallan.


När vi lekt lekar klart så började alla tröttmössor röra sej hemåt, men jag å Emilia ville annat så vi tog bussen hem till henne å sen taxi till Stureplan där vi tyckte vi skulle härja ikväll. Efter ett tag blev det nattkäk på Sibylla å sen sovmys i hennes 90-säng. Trångt, det kan jag lova! Men en väldigt lyckad kväll iaf.



Två drägg i taxin. Men jag gillar oss ändå.



//Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0