Heeelg! :D

Så är det helg. Fan va skönt. Jag har varit ledig idag, men har inte gjort så mycket. Kollat lite VM å lärt min snart 18-åriga brorsa hur man pantar burkar. Snart är det dags att åka till träningen. Men det är pissväder. Kan det bestämma sej om det ska regna eller va sol? Jag skulle valt sol om jag fick bestämma, men jag hatar när det är sol i fem minuter för att sen regna en halvtimme osv.

Ikväll kommer Jossan hit efter hon jobbat klart :D Det ska bli skitkul att träffa henne. Vi får se va vi hittar på å va som händer senare ikväll, men finns lite att välja mellan iaf. Men nu ska jag packa väskan å sen åka till träningen. Vi hörs säkert ikväll nån gång.


Josefina, den fina :)



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0