Glad tjej

Jag är på väldigt gott humör. Har varit på det hela dagen trots bristen på sömn i natt.

Jag kan ju berätta om gårdagen lite kort. Jag mötte upp Emilia, Carina, Henke å Angelica på Djurgården å vi gick å satte oss på Josefinas. Vi satt ute i värmen å drack några drinkar. Träffade även Robin å hans kompisar där. Vid kvart i ett tiden tog jag å Emilia en taxi å åkte hem till henne.

Vi kände oss hungriga så vi gick in på seven eleven å köpte en stooor brownie å grädde. Sen gick vi till Emilia å skulle käka. Det va bara det att vi va tvungna att vispa grädden först, å nån elvisp fanns minsann inte. Så vi satte oss å börja vispa för hand. Det tog ett bra tag, men vid halv två va vi klara å det va dags att äta. Smaka ljuvligt. Sen blev det sovdags. Emilia tog upp exakt hela sängen så jag låg som alltid när man sover med henne typ på väggen, så det va lite klurigt att somna. Men vid halv tre nån gång kunde även jag somna in å sen ringde klockan sju i morse. Usch å fy.

Idag har jag bara jobbat, tränat å kollat lite på junior-dm matchen som dom vann med 5-0 :D. Nu ska jag gå å lägga mej å tagga inför imogon. Mina kära Sarah tar studenten! Det ska bli grymt roligt. Å hon har varit så duktig å kämpat flitigt nu i tre år så hon är såååå värd detta :D

Ska försöka slänga in ett inlägg imorgon, men får se om jag hinner. Kommer spendera stora delar av dagen med Sarahs föräldrar :D haha. Men ska göra mitt bästa ;)

Ha en trevlig kväll allihopa å för er som tar studenten - GRATTIS! Ha en underbar dag. Bästa dagen i era liv!



Jag, på min tid när jag tog studenten :P


Sjukt avundsjuk på dom som springer ut imorgon. Jag vill igen.


//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0