Fredag imorgon!

Har suttit och letat efter ny bra musik i snart en timma och har inte hittat en enda låt som fallit mig i smaken!!???
Producerar dom ingen musik på somrarna eller är det jag som letar på fel ställen?
Dom kanske väljer att spela "sommarplågorna" som t.ex. California Girls, den norska och danska låten och baby turn the lights off... Kanske är det just därför dom blir sommarplågor?
Folk tvingas till att lyssna på dom så dom tillslut blir bra.. hihi. Vad vet lilla jag?

Imorgon klockan 14.00 så tas första spadtaget som ska bli nya Kungsängens IP! Så dit ska jag gå och äta tårta. Innan dess så ska jag ha hunnit till jakan med lillebror för att handla skor och kanske blir det en solning när jag ändå är där...
Sen självklart träning och efter den så lutar det åt att det blir bio, terror på elm street, hoppas verkligen det. Om folket bangar den här gången går jag faen ensam!

Eller är det kanske någon som läser bloggen som också vill se den och som skulle kunna tänka sig att hoppa in om jag blir ensam? :)

 

 

(Två inlägg på en dag, jag är GRYM!)

Sarah


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag undrar lite vilken tid, vart å vilka som ska kolla? :)

2010-06-10 @ 22:36:08
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0