Första veckan avklarad!

Jag vet att jag inte har skrivit på länge men jag jobbar och tränar, och resten av min tid så sover jag.
Alla tidiga mornar tar kål på mig, men jag börjar vänja mig nu känns det som.

Första veckan har gått riktigt snabbt och jag trivs väldigt bra med alla på jobbet så det är ett superplus. Tror att det kommer gå bra också :)

Kvällens träning var jättelugn jämfört med gårdagens, mycket löpning var det igår och det verkar som om torsdagsträningarna har blivit våra hårda pass under veckan, men det är skönt. Då känner man sig extra duktig efter.

Nu ska jag springa och duka fram till middagen, men snart kommer ett inlägg tillägnat en speciell person.

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0