Balsamet är ursköljt!

Som försvar så måste jag säga att det är bra att ha balsam i håret länge. Haha!
Jag sköljde faktiskt ur det, dock inte ordentligt.. så blev att hoppa in i duschen igen när jag kom hem.

Idag har jag inte gjort speciellt mkt, jag har solat och hunnit ta mig till en affär för att köpa solpuder, annars har jag bara legat på min tjocka mage i soffan.
Åkte till träningen, och som Emma sa var den mycket rolig.

Nu är det inte alls långt kvar till studenten, helt sjukt. Bara tre dagar sen är det slut på skolan och allt plugg.. i alla fall för ett tag, får se vad som händer i framtiden. Men skönt ska det bli!!

Har nyligen bäddat rent i sängen så nu ska jag krypa ner under täcket och slå på en film tänkte jag :)
Kanske blir det Sherlock Holmes som ramla ner i brevlådan idag.

http://static.onesourcetalent.com/blog/images/sherlock-holmes-movie-downey-law.jpg


Sov gott!!

Sarah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0