Wooooonderfuuuuuuuuuuul!

Spanien vann VM-guld! Hur kul är inte det?! Och Emma som är där nere och får uppleva all glädje och uppståndelse, måste vara fantastiskt!

Väskan är packad och klar och imorgon bär det av till Cypern i en vecka. Åker tidigt imorgonbitti så kommer inte kunna skriva något hej då-inlägg tyvärr.

Min söndagskväll hade inte kunnat bli mycket bättre, eller jo kanske, om jag hade haft en påse ostbågar i famnen under matchens gång men annars så var den fulländad!
Matchen hade jag dock lite högre förväntningar på men vad gör det, den slutade 1-0 till Spanien efter 120 (!) minuter spelade så jag klagar inte.

Hoppas ni ni är lika glada över vinsten som jag är! Jag hoppas också att det regnar mycket här hemma den kommande veckan, hihi.

Kram på er!!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0