Volleyboll

Återigen en dag med volleybollspel. Idag spela vi i två å en halv timme. Sjukt. Men tiden gick jävligt fort å vi behövde träna lite. Men det va kul iaf å vi blev bättre ju mer vi spela, det är ju positivt ;) Det är ju bara två veckor kvar till turneringen, spännande.

Imorgon är det en ny vecka, å vet ni va som händer i veckan? Joooo, både Sarah å Emilia kommer hem! :D. Jag har saknat mina babes, så det ska bli så kul att dom kommer hem igen.

Ikväll blir det lugnt, ska krypa ner i sängen å kolla på tv. Jag är sukt trött, trots att jag sovit ganska mycket i helgen, men men.

Jag avslutar med ett citat från en annan del av Köping: (Dock är det bara på ett ungefär då jag inte kommer ihåg hur det är ordagrant) "Man får inte glömma pussar, inte ens på söndagar, det borde alla killar veta".






//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0