Vad ska hittas på ikväll då?

Vad hände med det fina vädret som utlovades idag av SMHI?
Jag vet att det har blivit finare nu framåt eftermiddagen/kvällen men man vill ju gärna vakna upp till solsken, man blir så mycket piggare då  :)

Somnade klockan tio igår, haha, sjukt. Tre dagar i rad har jag somnat runt den tiden, måste ha varit väldigt trött.
Vaknade, trots att jag somnade så tidigt, upp ganska sent. Halv tio var klockan men jag låg kvar i sängen till elva, underbart!
Vandrade ner mot IP där Kungsängens herrar skulle möta något Gotlänskt lag, kommer ej ihåg vad dom heter. Matchen slutade 1-1.
Efter det blev det bad med Ensa, första gången jag badar hemma i Sverige sen Cypern.
Gissa om det var kallt!!

Nu har jag varit och handlat inför middagen. Ikväll funderar jag på bio, får se om jag får med mig någon bara!
Skulle vilja se Inception, har hört att den ska vara riktigt bra.
Annars blir det en film hemma i lugn och ro, också skönt :)

Jag, Nedson, Ensa - Studentmottagning

 

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0