Hej hej heeej!

Jag ska också vara duktig och slänga in ett inlägg ibland :)

Så vad har dessa två dagar innehållit? Inte mycket.
Båda dagarna har sett nästintill likadana ut, förutom att jag sov igår vid den här tiden. Somnade förvånansvärt tidigt, men det blir väl så när det är upp tidigt och direkt från jobb till träning sen hem och laga middag på det.
Full rulle hela tiden!

Idag tog jag mig faktiskt tiden att shoppa lite, handlade tre par tröjor på gina. Än så länge gillar jag dom men får se om det lämnas tillbaka eller får en plats i min exklusiva garderob.

Vad har ni hittat på? Vädret är ju inte det bästa, tråkigt för er som har semester.
Men solen väntas komma till helgen! I alla fall på lördag sa dom på vädret imorse.. Vi håller tummarna för det!


Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0