Onsdag

Myyycket att tänka på nu, middagar och massor av annat.. Någon som har förslag på lätt-och snabblagade middagar? 

Jag vet att jag har lovat er en utvärdering av Cypern men den kommer inte riktigt ännu. Jag har typ all tid i världen men ändå så har jag inte tid att göra något känns det som :S
Ska snart upp till farmor och farfar och hämta min nyckel som dom haft under tiden vi varit borta, därefter blir det att gå och handla.

Imorgon blir det bio med lill-kusinen Milton, vi ska gå och se Shrek 3 och på kvällen blir det en löptur med Emma, känns som om hon är lite sugen på att pröva coopern. Jag prövade den igår, när jag hade sprungit 2.2 km så hade jag sprungit i 9.40 minuter så där gav jag upp, hade ändå inte klarat det.

För er som inte vet så går coopertestet ut på att man ska springa 3 km under 12 minuter. Det kanske låter enkelt men det är galet tufft, för mig var det de i alla fall. Dom sista 800 metrarna skulle jag alltså ha sprungit på 2.40 minuter och det hade jag inte klarat.. Men det är bara att bita ihop,någon gång ska jag klara det!


Söta Milton, dock några år äldre nu :)


Sarah

Kommentarer
Postat av: jb

Cooper går ut på att springa så långt man kan på 12 minuter. Inget annat ni kan gärna slå upp det ifall ni vill. Det där med 3 km på 12 minuter är något påhitt

2010-07-21 @ 21:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0