Trevliga kväll

Åh vilken trevlig kväll det blev. Det blev mat å bio. Vi såg Beck - Levande begravd. Visserligen hade jag sett den innan, men det gjorde inget. Den är rätt bra så jag kunde se den igen. Dock skulle jag kunna betala hela biopriset igen för att en enda händelse skulle hända igen. Det va helt sjukt kul.

Det va en tjej som blev så rädd så hon skrek i typ tio sekunder. Sjukt roligt å jag satt å asgarva bakom, MEN jag va inte den enda kan jag säga. Inte för det ens va i närheten av fullt, men dom få tappra som pallrat sej dit garva iaf.

Kom hem för ett litet tag sen å har skrivit upp en to-do-lista för imorgon. Duktiga jag. Nu väntar sängen då klockan ringer halv sex imorgon.




Nån som sett filmen? :)



(Kul att Sarah hörde av sej från Cypern oxå, glad för henne att dom har det bra)



Sweet dreams!

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0