Soliga fina väder!

Idag fick jag min efterlängtade stranddag.

Vaknade lika sent idag som jag gjorde igår, runt halv elva. Men då flög jag upp som ett skott ur sängen för att slänga i mig lite frukost och väcka Jonas och redan vid elva var vi påväg mot stranden.

Det var väldigt mycket moln på himlen den första timmen men som tur var så hann dom blåsa iväg så vi fick några timmar med sol i alla fall :)
Efter ett tag kom Glen, Alex och en kompis till dom och gjorde oss sällskap, då blev det volleybollspel och bad.
Slutsatsen jag kan dra är att det är nog tur att jag inte spelar volleyboll..

Ikväll är det andra semifinalen Spanien-Tyskland (eller tvärtom, vet inte vilka som är hemmalag) den matchen kommer jag nog se hemma. Gårdagens match såg jag ju hos glen med han och Alex. Dom bjöd på middag också! Fina pojkar det där (:

Dock tråkigt att Uruguay åkte ut tycker jag. Holland-Tyskland i final kanske?
Hoppas på Spanien men är tveksam till att dom kan slå Tyskland.. Men det återstår att se.
20.30 ikväll, missa inte ;)

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0