Slutkörd..

Ja vad ska jag säga...

Mina ben känns som gelé.
Var ganska mycket löpning på träningen igår och idag coopertestet, mycket bra kombination. Dessutom sprang vi 5 km efter testet, så just nu är jag ganska trött. Men det är en skön känsla :)

Jag måste hålla med Emma, det var otroligt roligt att komma tillbaka igår efter tre veckor och träffa alla igen.

Det kanske märks på min uppdatering att jag har börjat jobba igen också.
Upp tidigt på morgonen, hem för en powernap och lite mat sen bär det av till träningen, sen kommer jag hem runt nio och då är det matlagning som är prio ett. Datorn får inte speciellt mycket tid just nu.

Sjukt jobbigt att gå upp så tidigt på mornarna men det är väldigt skönt att jobba den här tiden på sommaren också, näst intill inget alls att göra. Vi blir oftast klara runt lunch MEN idag kom jag inte hem förän kvart över fyra.
Vi hjälpte Uppsala fo med några (7) maskiner och två av dom var dom äckligaste jag fixat sen jag började där, så det drog ut lite på tiden. Men jag klagar inte :)

Nu är det dags att diska undan från middagen sen blir det antagligen sängen, om man går upp tidigt går man också och lägger sig tidigt.. hihi.

Hoppas ni haft en bra dag!!

Sarah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0