Shortsen is back!

Ja men ni hörde mej. Jag har hittat mina andra par shorts. Skönt för mej, men förmodligen skönare för dom i laget.

Dock känns ingenting skönt just nu. Framförallt inte min kropp. Jag kan bara hålla med Sarah till fullo i inlägget nedan, men det är skönt att ha det gjort å man känner sej riktigt duktig. Min belöning för mödan blev chips å dip. Alltså jag ger all min kärlek till det.

Internet funkar nu igen oxå efter lite strul tidigare idag. Först trodde jag inte att jag skulle kunna skriva till er på hela dagen, men det gick till slut ;) Allt för er!!!



Såhär ser dom återfunna shortsen ut. Dock kan dom bäras upp av mindre slitna tjejer oxå :)


Saknar Emilia i bloggen.. Tjata på henne :)

Orkar tyvärr inte lägga in nå bilder idag heller, batteriet tar dessutom slut snart så skulle ändå inte gå.

Peace //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0