Semester!!!

Alltså faaaaan va skööööönt! Nu är det semester på riktigt. Ledig från fotbollen i tre veckor å från jobbet i en. Grymt jävla skönt. Blir Spanien imorgon. Can't wait.

Helgen har varit full rulle. Den har verkligen gått undan. I fredags efter träningen åkte vi några från laget hit å käka tacos å sen åkte vi till enköping å kolla på Hoffmaestro. Det va skitkul å bra :)

I lördags ställde jag klockan å gick upp i god tid. Jag å Sarah åkte först å kolla på lägenheten, sen bar det av till stan, sen till Lillsjön för bad. Vi va väl där i kanske bara en å en halv timme men ändå. Vi skynda oss hem till Sarah för att kolla på VM, sen åkte vi hem till mej dit även Jossan kom. Det blev mat, skitsnack å VM-tittande.

Sarah som kvar hos mej å vi åkte i morse till Arlanda för att åka till Östersund för att spela sista seriematchen för vårsäsongen. Sen kom jag hem typ rätt nyligen. Det är exakt hela helgen. Den har varit jättebra å det har blivit mycket mys med Sarah vilket jag verkligen gillar ;D

Kan även passa på att säga grattis i efterskott till min kära vän Stefan som fyllde år i fredags! :D


Jag å bästaste Stefan :D



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0