Prestige!!!

Alltså jääävlar vilken prestigematch vi har spelat i volleyboll. Det va jag å Jossa, mot Stefan, Christoffer å Jocke. Jag kan säga att dom vann, MEN jag å Josse vann andra set med 15-7. Imponerande va? Två tjejer mot tre killar ;) ohlala.

Vi offra oss hej vilt å jag hade nog sand i exakt alla hål som man kan ha sand i. Kanske too much information ;). Men istället för att gå in mer på det så slänger jag upp en bild på hur man kan se ut efter en tuff fight ;). Dock ska vi köra en returmatch snart, å då vinner jag å Josse i två raka...


Hahaha observera mina fötter, jag gick hem i flip-flop ;P



Kan även passa på att berätta att nu är även bästaste Emilia hemma, så nu är vi alla tre samlade igen, så uppdateringarna hoppas jag blir bra :D. Välkommen hem raring!


Men nu måste jag kila. Har ingen laddare till datorn å batteriet är typ slut. Men ha en trevlig kväll..


Puss å kram //Emma


Kommentarer
Postat av: Impactwrenches

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

2011-04-26 @ 11:41:51
URL: http://kiyasume.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0