Partiiiehelg!

Måste bara börja detta inlägg med att säga: Mina och Emmas samtalsämnen är världsklass, verkligen!

Dagen har varit riktigt bra, det blev en heldag med lillkusinen Milton i Kista. Lunch, lek och bio. Mycket bra! En riktig liten glädjespridare det där :) Hoppas bara att han hade lika roligt som jag tyckte att det var, hehe.
Filmen var också riktigt bra, hade inte så höga förväntningar då jag inte är ett "Shrek-fan" men den var riktigt roligt.

Är GALET taggad inför morgondagen, det ska bli så himla roligt! Sjukt länge sen jag var ute så imorgon kommer det antagligen att gå utför... hehe.
Löningshelg dessutom, för att citera Magnus Uggla "den 25 smäller det!"

Måste dock tänka på att ta det lite lugnt då jag ska och fira mormor på lördag, hon fyller hela 62 år imorgon.
Så det blir middag och övernattning hos henne från lördag-söndag, myspys. Sen börjar jag jobba på måndag igen.
Just nu känns det lite tugnt, det är trots allt väldigt skönt att vara ledig, men jag kommer nog in i det efter ett par dagar, hoppas jag.

http://juldagsbarnet.blogg.se/images/2010/shrek_forever_after_poster_72573989.jpg

 

Sarah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0