Onsdag

Jag tänkte börja med att skriva tisdag. Det känns som tisdag, så det så. Dock vet jag varför. Jag va ledig i måndags så har bara jobbat två dagar. Men att det är onsdag är ju bara bättre, då är det närmare helgen :)

Jag tog lite sovmorgon i morse, va så trött när klockan ringde så sov lite till. Åkte till Lidingö å sen till Täby å sen va jag minsann klar. Såå skönt med en kort dag när man är så trött som jag är idag.

Ikväll blir det volleybollträning. Haha, vi måste träna lite inför turneringen om några veckor. Inget annat än vinst är okej! Så vi är några stycken som ska ut till Håban å spela. Det ska bli kul.

Men det är först om typ fem timmar så va ska jag göra fram till dess? Det blir nog soffan å OC känns det som. Blir kanske lite sova oxå. Det visar sej. Men vi hörs lite senare.



Kan även tillägga att jag saknar både Sarah å Emilia som båda är borta en hel vecka till.. nästan :(


//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0