Onsdag

Så va onsdagen i princip slut. Jag har hunnit med galet mycket idag. Så jag börjar väl från början. Åkte å jobba, släppte av Emil i lägneheten på vägen så han kunde börja måla. När jag jobbat klart åkte jag dit å hjälpte till. När vi inte orkade mer åkte vi hem å va lite halvdöda båda två. Sen vart det middag å volleyboll på det.. Pfew.

Det blir riktigt fint i lägenheten faktiskt. När man är där blir man bara mer sugen på att flytta . Men snart så. På vägen hem stannade vi till på Statoil för att tanka. När vi satt i bilen å väntade så kom en gubbe med käpp ut frän Statoil. Jag skämtar inte när jag säger det här, men han såg ut att va ungefär tusen år. Så jag sa typ till Emil: "Jag hoppas inte han ska sätta sej i den bilen å köra". Emil svarade: "Det lär han garanterat inte göra nej". Va händer? Han öppnar bilen, sätter sej vid ratten å kör i väg. Jag va övertygad på att han skulle kollapsa innan han kom hem.

Men jag hoppas han klara sej iaf. Det såg säkert ut på vägen från Statoil. Imorgon blir det jobb å mer målning. Woho!



Typ på pricken lik ;)


//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0