Mkt lite sömn..

Måste skärpa mig nu! Över en vecka sen jag kom hem från Kroatien (all färg är typ borta...) och jag har fortfarande inte riktigt kommit in i rätt dygnsrutiner ännu. Somnar vid 3 tiden och går upp 8.30, inte det mest optimala! Men vad tusan gör jag uppe till klockan tre då?


LOST!
Serien som jag alltid rackat ner på är jag nu helt fast i! Det var ett ödesdigert beslut när jag köpte första säsongen. Och när ska man annars ha tid att kolla om inte på kvällen/natten? Jobbar, sen direkt till träning och sen är man inte hemma förrän runt 9.

Var på AIK matchen med Ludde å Carina igår. Vad ska man säga? Vi var bra först 15-20 sen verkade det inte som att vi ville något, ingen tog några initiativ (förut Bangura som var en positiv överraskning) och bara några få verkade kämpa. Behövs vinst på bortaplan nu, möjligt? Absolut! Troligt? Nja...






/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0