Måndag

Idag är det måndag vilket innebär att jag drar till Spanien. Tjarrå Sverige för en vecka. Men att jag åker bort en vecka gör typ så att bloggen kommer ligga nere en vecka eftersom jag är den enda som uppdaterar. Men jag hoppas att Sarah kan hålla bloggen vid liv när jag är borta så sköter jag den sen när jag kommer hem ;)

Jag åker idag, Emilia åker på onsdag å Sarah åker den dagen jag kommer hem. Trist att både Emilia å Sarah är borta när jag kommer hem, men jag ska ändå jobba, så förhoppningsvis klarar jag mej.

Däremot kommer min älskade Josefin hem imorgon så hon å Linda är iaf hemma när jag kommer från Spaninen. Ser fram emot att träffa mina hjärtan :) Med det här inlägget ville jag bara varna för att uppdateringarna kan va
ännu sämre än vanligt, men jag ska tjata lite på mina bloggkompisar så dom kanske slänger in nåt inlägg iaf :)



//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0