Måndag

Jag tar mitt ansvar å håller bloggen vid liv ;) Jag är på väldigt bra humör. Kanske för att jag har träffat alla underbara tjejer i laget för första gången på tre veckor? Kanske för att jag käkat på Donken? Eller är det helt enkelt en blandning.

Träningen idag va jätterolig å det känns bra att va igång igen. Imorgon kommer det dock bli tufft då vi ska springa. Jag kommer dö dö dö. Men jag ska göra mitt bästa iaf.

Jag har ingen ork till att skriva mer. Jag måste sova ta mej fan. Ska försöka uppdatera mer imorgon. Ni väntar ju fortfarande med spänning på bilderna från helgen kan jag tänka mej ;)



Hihi ett litet smakprov kan ni få iaf ;)




Men vi säger så då. Vi hörs imorgon. Godnatt!




//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0